My Day So Far

***

La mig megasent inatt/imorse....i luv my nights =)

Asade mig ur sängen vid 10 tiden imorse....
Gick promenix med dogsen ....
Sen åt jag frukost...
O började packa ihopa tvätten
När kl var 12 drog jag tvättkorgen till tvättstugan o tog tag i tvättningen....
Blev ett par maskiner....


Efter jag tvättat så kom mamma hit på besök...Hade ache o Lady med sig...lady har sovit där inatt o ache ska sova här inatt....
Vi snackade o åt glass.....
Ullis kom med förbi med sina fyrbenta vänner....

Jag klippte gräsmattan på baksidan o lite så med....
Hade behövt på framsidan med....men d tar jag en annan dag....


Imorgonbitti ska jag på möte kl 9....


Nu tänkte jag gå ut o så lite fler blommor i rabatten o sen ta tag i dammsugning o skrurning av golven här hemma......
Funderar på o putsa fönstrena med....hmm får se om jag hinner med fönsterna men jag satsar iaf på det....


Åhhh jag vill ha Jessica simpsons nya parfym....
Den luktar riktigt gott....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0