Räkna får

****

Ullis kom förbi o knackade på när jag stod i duschen ikväll...
Fick gapat genom dörren hahaha...
Tydligen hade jag en padda hoppandes utanför dörren....brrr bara den inte smiter in sen när jag öppnar dörren...
Spindlar i fönstret o paddor vid dörren.....haha snacka om djurvän =P


Ikväll har jag suttit o kollat igenom gamla foton...minnen.....både bra o dåliga....men mest bra...


Just nu sitter jag o har disco för hundarna....
E väl igentligen megatrött, men kan inte få ro o somna.....
Myror i benen....


Hörde ni förretsen åskan tidigare ikväll????
Fy fan va d blixtrade o dundrade...
Smarta jag satt o snackade för fullt vid datan...full musik på stereon...o samtidigt som jag ringde folk under tiden o frågade om dom hörde åskan hahahaha. (svårt o undgå o höra den lixom haha)
O direkt efter så hoppade jag in i en dusch,,,,
Ett under att jag sitter här livs levande nu =P
haha han med hornen e väl inte redo att ta emot mig ännu misstänker jag =P


Åhhh nån som har nån bra tips för o bli trött??????
Eller ja trött e jag väl men kan banne mig inte somna.....
Sömntips mottages gärna...tack...
Ullis ringde precis o sa godnatt haha
Och Senaste meddelandet jag fick av gina ikväll stod det bara...gå o lägg dig,
 haha ja jag borde väl lyda hennes råd.,....
Får lägga mig o räkna får eller nåt.....

1 får 2 får 3 får 4 får 5 får 6 får 7 får..........


Kommentarer
Postat av: Sara :o)

jag brukar sätta igång Tv.n och titta 15 min ca, sen brukar mina ögon gå i kors! Kram

2009-05-27 @ 20:30:11
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: helena

haha somnar sällan till tv:n

2009-05-27 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0