Shoppat på centersyd med Tina

****

Var supertrött imorse när klockan ringde....blärk....
Ville verkligen bara somna om.....
Men nej jag asade röven ur sängen o promenixade morgonrundan med hundarna....haltandes för jag hade superont i benet idag....


Efter promenix med hundarna så packade jag tvätten o begav mig till tvättstugan....
Blev klar redan 3 idag...skönt.
Men stod o väntade rätt länge på att sista torktumlingen skulle bli klar.....grr hatar o vänta.


Under tiden jag tvättade idag så passade jag på o dammsuga o skura golven när jag var hemma om mellan maskinerna....


När allt var klart o sista tvätten var hämtad så promenixade jag en sväng till med dogsen sen in i en dusch o gjorde mig iordning......
Sen halv 6 kom tina o hämtade mig o vi begav oss mot Centersyd.....
Jag köpte ett par skor och en tröja (inför nästa fredag hihi blir ju utgång i Malmö då =)
Ska bli såååå himla kul =)
Vi var även in om på Maxi...var igentligen tänk att jag skulle köpa nån mat från början...men det blev bara köpt lite dricka....
Jo förresten...en förpackning färdigskivad vattenmelon köpte jag oxå =)

Haha skrattade åt Tina när vi satt i bilen på parkeringen....
Skulle öppna sin läsk hon hade köpt o den var tydligen skakad så d slutade med läsk i hela knäet för hennes del....
Haha gjorde bort mig rätt rejält inför tina med när vi stod i kön på Maxi...
Haha så var det en skitsnygg vältränad solbränd goodlocking kille framför oss...jag bara fyyy fan va snygg han var sa jag....
Hon bara....men han känner ju jag...sen börjar dom prata....hrm ja jag sa inte ett knyst mer under tiden jag stod i kassakön *hahahaha*
Sen när vi kör mot kävlinge så mötte vi han igen hahahaha....
jaja Tina fick sig ett gott skratt på min bekostnad.....det bjuder jag på hrm....


När jag kom hem så ringde jag till Jenny o David....
Så nu e allt fixat inför nästa helg =)
PARTY PARTY...
Sååå kul vi ska ha Tina =)


Nu ska jag gå o läga mig o vila benet framför nån skräckfilm =)
Har sjukt ont i benet nu.....*hata*

''''

grrr e d nåt jag verkligen hatar så e d när man behöver jaga folk.....
Verkligen inte min stil....men vad gör man inte när man fått vänta åratal på att saker ska hända????
Väldigt tröttsamt....o irriterande




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0