Hjärnspöken

*****

Blev inte mycket sömn inatt.....
Låg mest vaken av mina hjärnspöken....o massa SMS: skickande....=-/
tror jag somnade frammåt 6 tiden....med blandade känslor...

Har vatt helt slut idag....
Hundarna väckte mig tidigt....gick en promenix med dom o gav dom mat. sen hoppade jag ner under täcket nån timme till....
När jag sen väl gick upp igen så kände jag mig nästintill bakfull eller sjuk....
Så d blev raka vägen till soffan o satte på tv:n o låg o halvtittade på en film....

Senare så pratade jag med pappa i telefon ....
Så jag tog hundarna o gick hem till mamma o pappa en sväng....
Var nere o handlade med mamma med....


Har haft för mig jag ska på möte imorgon...men d e jag som blandat ihopa dagarna....
E helt ledig imorgon....har bara tvättid mellan 12 o 16...
O vid 5 tiden ska jag o Tina en sväng till center syd...


Tina var här ikväll så jag färgade hennes hår....
O pratade o hade oss....
Hon e så bra att prata med när man behöver råd om saker o ting....


Jag fick upp min tavla idag =)=)=)
haha fan va den e stor =)
Men den gör sig så jäkla bra på min vägg...älskar min tavla =)
haha skulle hört oss själva....
Näää den ska va lägre....mer till höger...nej upp en bit....nu e den sned....lite till sidan....haha ja allt MÅSTE va perfekt ju hahahahah =P
Enda mothuggen man fick var när han sa att armarna började krampa på han hahahaha =P


Weee vad jag längtar till nästa fredag =)
Party med tinis =)
kanske att Gina med skulle komma =)
Malmoe her we come =)
Blir drinkblandningar o middag här hemma först tidigare på kvällen...=)
Haha vi kommer med all säkerhet bli runda under fötterna innan vi ens beger oss till Malmö haha =)
Men kul ska vi ha iaf =)
Haha kommer ihåg när ja o Tina va ute i Malmö sist....
O vi skulle gå ner till stationen...stressade o väldigt vingliga på benen hahahha...o våra hakor glappade utav bara fan haha....fan va kul vi hade....
(men gumman...denna gången tar vi taxi till stationen va??? haha)


Nä ush om man skulle gå o lägga sig ....eller iaf lägga sig i soffan o glo en stund på tv: eller nåt...
Tina har portat mig från datan resten av kvällen...för min egen skull faktiskt....
Varför....ja d vet bara hon o jag.....

Gokväll på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0