IKEA med Tina

****

Idag var jag o pappa uppe hos farmor o farfar en sväng...
jag fick en blomma av dom =) Snällt ..
Så nu har jag ännu en blomma till i trädgården =)


Var superutråkad innan idag...
Pratade med Tina på msn...
bestämde att vi skulle en sväng till ikea =)
Så jag snabbade mig o skura golvet o byta kläder sen var jag klar när hon stod på parkeringen 20 min senare =)
Det ni =)


Blev inte handlat sådär jättemycket idag....
Men en del ändå =)
* Blandannat min ursnygga tavla som jag tjatat om =)
*Ett bestickställ
*O så blev det 6 dricksglas till mamma som hon har velat ha länge....


På vägen hem ringde syrran....
bestämde lite inför morsdag....=)
Planera planera =)
Ska bli skoj iaf.


När jag kom hem promenixade jag en sväng med dogsen
Sen satte jag mig vid datan en stund....

Sen blev d en dusch för mig o nu sitter jag här igen hahahaha svårt o slita sig :P

Har iaf fixat så jag får hjälp med o få upp min tavla imorgon...hade hoppats o få upp den ikväll redan...men nej d fick jag inte.....


vill iväg o sola imorgon med....
Får se vad som hinns med....
Sen på fredag ska jag till läkaren....igen....


Nästa helg blir det Etage med Tina =)
Ska bli såååå kul =)


Nu därimot ska jag krypa ner i soffan o se vad som är på tv...

Godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0