Grillkväll

*****

Igår var jag o solade i furulund....Har ju fått ett 10 solkort där =)
Har ett till i furulund på 8 klipp  =)
Så jäklar vad jag kommer bli solbränd...eller ja fusksolbränd...hihi =)


Efter solning o grejer så åkte vi in om ica o handlade lite....
Sen hem till mamma o pappa en stund....
Blev körd av mamma o pappa hem sen för dom skulle ändå ner på ica igen o hämta ut ett jättepaket....


Senare kom Gina hit...
hade köpt med sig  middag...
Så vi började grilla o ha oss....
Grillen hade vi lite problem med att få igång...grrr höll på o bli galen på den....
Antingen brann den inte alls eller så stod lågorna över taken här ...eller kanske inte riktigt så högt haha....
Men till slut fick vi rätt på det haha...så d blev grillat supergod mat....
D första jag åt på hela dagen så jag mådde ganska dåligt resten av kvällen sen....


Idag promenixade jag hem till pappa på morgonrundan med hundarna....
Mamma hade jobbat natt så hon låg o sov...
Stannade en stund o snackade lite med paps bara....


Sen när jag kom hem igen träffade jag på ullis när jag var ute i trädgården....
Snackade lite gojja med henne,,,
Sen gick jag in o tog tag i min jättedisk jag hade kvar sen gårkvällen....


Mådde helt illa sen så jag la mig i soffan en stund.,...
Slumrade till....
Vaknade för typ 30 min sen o nu sitter jag här.....


mams o paps kommer nog hit lite senare....
pappa skulle fixa upp krokar i mitt utetak till mina blommor....


Jag har en stackars spindel bredvid mig som sitter instängd mellan mitt fönster...
Men jag varken kan eller vågar öppna det så stackarn kommer ut...
Fattar inte va dom ska inne hos mig o göra i vilket fall som...
Jag gillar dom inte ens...dom e inte välkomna här.....


Haha drömde inatt att jag var på hundutställning...
O d var inte ens mina hundar jag ställde utan Petras (Ladys uppfödare).
haha helt skumt...
Men men d blir lugnt med utställningar nu resten av sommaren troligen....
Ska iofs ställa Lady o Kelly på Sofiero i September, men inte mer....
Satsar på o ställa ut mer nästa år istället...känns som jag varken har tid eller pengar till o ställa detta året....
Men som sagt....vi kommer igen nästa år....


Funderar på om man ska åka o sola en stund senare....
Hade behövts.....
visserligen tog d rätt bra igår....
Men man vill ju bli riktigt brun nu =)
Får se om jag hinner ner senare helt enkelt...


åååhhhhh jag vill till IKEA o shoppa!!!!!!!!!!!!


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0