Red Bull

****

Jaha vad har man o säga om de senaste dagarna då....hmmm tänka...

Igår var jag hemma hos mamma o pappa en sväng....

Pratade en bra stund med petra i telefon...haha vi har alltid lika mycket att prata om....
Hon hade sålt Manga nu...min favvo hos henne ju...har ju passat henne o hennes kullsyster Frida samtidigt som jag brukade passa Kelly när petra hade henne i sin ägo....
Petra har så himla härliga o possitiva hundar....
Hon hade en kull där hemme nu på 5 veckor....
Efter den hanen som Cindy ska paras med....
Tänkte boka in en dag som jag kan åka o hälsa på henne o samtidigt ta en titt på valparna....
Måste ju ha lite koll på vad hanen lämnar för några valpar efter sig ju =)
Manga o Frida är ju oxå efter han.....
Superfina e dom iaf...
Ska bli intressant o se vad det blir för valpar efter han o Cindy...men jag har stora förväntningar iaf....
Väldigt stora.....
Tror det är en kombination som kommer bli kanon....


Till helgen är det dags för hundutställning i Hässleholm...
Ska ställa Cindy o Ache på den....

Blir ingen utställning på Bosjökloster för oss detta året...tyvär så missade vi sista anmälningsdatumen plus att jag inte hade pengar till det just då....Grrrrr så typiskt.

Så d får räcka med tre utställningar detta året för oss....
MALMÖ Mars
HÄSSLEHOLM Maj
SOFIERO September
Alla officiella iaf....
Hade först tänkt ställa på en inoff med men d lutar åt att vi inte ställer på den just nu iaf...
Men vi kommer igen nästa år =)


Nu ska jag ta tag i dammsugning o skurning av golven här hemma...sen ska jag ta ett långt o skönt bad =)

resten av kvällen blir det film =)
Har en redbull som jag tänkt dricka med som jag köpte igår, men glömde i kylen =P
mums...
Glömska är inte alltid så dåligt =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0