Valpnamn

***

Idag har jag spenderat heeela dagen hemma hos mamma o pappa....mysigt...
Syrran med familj kom med dit....
Åt middag o så ihopa....
fast jag fick inte mkt middag i mig...har som sagt ingen aptit.....
Åt typ en halv barnportion....
O till frukost åt jag ett äpple idag....
Känns som jag slarvat ordentligt med maten idag...men vad ska man göra när aptiten är bortblåst?


Fick hämtat hem min valpnamnsbok idag....
Har ju kommit på ett ämne att ha inom nästa kull jag tar =)
Eller ja kan nog tänka mig köra ett par kullar på det ämnet...men vi får se....
Har ju en hel del andra bra namn med =)
Först hade jag guda/grtekiskmytologinamn....
Sen har jag haft uppe skådespelarnamn, drinknamn, godissortsnamn, ölnamn, chokladnamn,
Har en hel del olika bra namn på respektive kategori nu så där e o välja på =)


Har inte blivit nån solning för min del idag...(som jag planerade igår)
Tänkte ta det imorgon istället....
Har ju typ 18 ggr kvar att sola på korten jag har =)
Så nog ska man kunna bli solbränd i år =)=)


Nu ikväll blir det filmkväll med Tina...
Men först måste jag hoppa in i en dusch...haha misstänker att hon hinner hit innan jag e klar...som vanligt =P
Antar att hon e van nu =P



Men men gokväll med er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0