Vilket blir det????

*****

Benet knasade helt för mig igår.....fy fan va ont jag hade när jag skulle gå av bilen när Tina lämnade mig....
O tro inte det har blivit bättre nu nej....
Imorse när jag vaknade så kunde jag inte ens GÅ.
jag fick halvasat mig upp ur sängen vid halv 8 tiden...men insåg att d var omöjligt att gå promenix med hundarna....
Så d var bara att halta sig ut i hallen ...hämta nycklarna till balkongdörren o släppa ut hundarna en stund...(vilket var MYCKET jobbigare än ni tror....
Fick springa av sig därute en stund sen hämta jag in dom igen....sen tog jag värktabletter o somnade om ganska snabbt.....
O hade förhoppningar när jag vaknade igen att benet skulle funka....men nej såklart inte....
Hade superont.....
Ska in på magnetröntgen o se vad dom säger om benet....
Hade igentligen hoppats på att dom skulle göra om operationen o dra ut spik o plattor ur benet på mig (för jag trodde ju inte d skulle va besvärligt efteråt)
Men fick idag veta att d isf blir gips o kryckor ännu en gång isf....
Helt plötsligt kändes det alternativet  inte lika lockande längre....
E så äckligt trött på detta benet nu....
Yxan hade vatt ett mycket enklare alternativ....


Pappa kom förbi en sväng senare...o släppte ut min spindel från fönstret...så nu e den fri igen stackarn.,...

När han gått så tog jag hundarna o haltade ut på en liten promenad med dom....
Men fy vad ont d gjorde i foten.....


Pratade med pappa i telefon sen....
Han sa till mig att Europe skulle uppträda nu snart, nära där syrran o dom har stuga....
Helt sugen blev jag på att gå o se dom såklart....
Har ju sett dom Live för många många år sen...så man minns inte så mkt av det...men det var ändå mina stora idoler när jag var liten så visst lockar det att se dom live igen =)
Men det känns inte som jag har dom pengarna till det nu....=(
Tyvär =(
Men syrran o dom skulle nog upp dit dom ska uppträda iaf....men visste inte om dom skulle se dom eller inte...för utanför schenen så finns d ju massa öltält osv ....så d hade oxå vatt skoj iofs...men jag vet att OM jag hade åkt me dupp där så hade jag inte haft nån ro o sitta utanför scen om jag visste vem som uppträdde lixom.....d e som o strö salt i såren bara hahahaha...så nej....hellis stannar kvar i skåneland...


 så fint väder det är ute idag...vill ut o hitta på saker....men här sitter man hemma i sin lägenhet o kan knappt gå.....kunde ju iaf vatt dåligt vader med regn o åska isf....så hade man inte vatt lika deprimerad för det....grrrrr.

Jag hoppas innerligt att jag iaf kan gå nåtsånär utan att halta på fredag iaf....=)


Hej svej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0