The letter

****

var ska jag börja????
Vad ska jag skriva...????
Hmmm finns väl inte mkt att säga....
Har en massa som händer i mitt liv för tillfället....
Rent ut sagt för mkt för att kunna skriva ut allt sånt här....
Men sen å andra sidan...jag lägger inte ut hela mitt liv i min blogg så det kan kvitta igentligen....
Vissa saker får man hålla för sig själv....
Nu undrar folk säkert vad jag yrar om....ja jag vet inte riktigt det själv ska jag säga haha.....
MEN jag trivs med mitt liv för tillfället..hektiskt eller inte så är jag fullt nöjd med var jag står just nu....
****


Fick en klump i magen när jag öppnade postlådan imorse...
O såg ett vitt kuvert med röd text i hörnet.....
Insåg att det var från MAS!
Ville inte öppna det riktigt då....
Så jag tog brevet i ena handen o hundarna i andra o begav mig hem till mamma o pappa....
Väl där e ingen hemma....=-S
Sätter mig vid köksbordet o bara stirrar med en skräckfyld blick på detta kuvert som jag lagt på bordet....
Kände bara att alla mina nerver var på väg att krypa ut skinnet på mig....
Jag VISSTE ju att det hade med min operation att göra (som jag förövrigt är väldigt nervös för att göra).
Mer nervös än jag igentligen velat erkänna tidigare...
Men men....i brevet så var det ett formulär som jag var tvungen att fylla i innan operationen o ska skicka tillbaka det till malmö....
Så det är gjort nu....
Misstänker att operationen bara är runt hörnet nu iom jag redan fick detta pappret att fylla i =-S
*nervös*


Sitter just nu o pratar med Pernilla på MSN....
Hon kommer upp till mig senare idag så vi kan snacka lite skit =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0