Blir ingen mer dricka-.

****

Kvällen blev inte riktigt som planerat i lördags...
Inträffade en del grejer under kvällens lopp som vi kunde varit utan....ellerhur pillan....
Nu har vi sagt o bestämt oss för att inte dricka nästa gång vi ska ut....
Vi har kommit på att vi inte alls mår bra dagen efter....d e inte värt det...
Men men...
Haha kom hem typ halv 10 söndag morgon....
Väckte Jane o Dennis....eller rättar sagt HUNDARNA väckte dom haha...(dom var ju hundvakter)

Tog täcke o kudde o bäddade ner mig i soffan...
Somnade som en stock...
Vaknade dock ett par gånger o beklagade mig att jag mådde dåligt för Jane o Dennis haha..-
Sen somnade jag om igen...o så fortskridde morgonen haha...


Vet inte vad klockan var när vi väl gick upp....

Vi satt o kollade igenom lite Paradise hotel...(med viss övertalning till Dennis haha)
Sen fick jag se Janes Aqvarium på internet....
Jag fick ju höja ögonbrynen lite...
haha d var som man hade ett eget aqvarium o fiskar som man tog hand om på datan...haha helt sjukt vad folk hittar på saker)


Medans jag o jane tog hundarna i ösregnet brrr (efter försäljninng/handling av fiskar o städning av aqvarium o allt vad som skulle göras av Janes olika aqvarium)
Så började Dennis med frukosten...(varma mackor mums)
Jane tog mina småttingar o jag tog Tyson...kul o gå med stor hund för omväxlings skull...
haha han hade ju hittat en pipis som han höll på med hela morgonen...grrr inget kul o ligga o lyssna på när man e bakis kan jag lova =P


Väl hemma såg jag o jane ut som två blöta katter hahah....


Yra jag skulle sätta igång kaffe....
Sagt o gjort....
Men när Jane går ut o ska hälla upp kaffet till oss....
Har jag glömt o trycka på knappen på kokaren (jag drar oftast bara ut kontakten) men NÅN hade tryckt av knappen så kaffet hade inte gått igång haha...
Jane bara
-Men Helena ditt rövhål.....du har ju inte tryckt på knappen....(nu var d ju igentligen inte MITT fel eftersom jag alltid annars har knappen på ON...
Haha men d var första gången lilla Jane har svurit åt mig...*asg*


jane o Dennis stannade hos mig till typ 7 på kvällen....
Sen kom Pernilla förbi med Hjördis...
O massa redbull till mig haha =P
Min snälla underbara gumma =)

Nu ska jag snacka klart me min pillan på msn...sen ska jag ner i köket o snacka lite med mamma o pappa...
Pappa yrade om nåt konstigt med julgranar o smitta hörde jag?????
Tur jag har bestämt mig för plastgran i år =)

Hej svej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0