Gnäll-Fia i farten

****

Fick nya operationspapper idag...
Tydligen väntetid 18 månader på operation????
MEN man kan ju åberopa sån vårdgaranti o få operation inom 3 månader...
Jag är just nu satt på operation i Trelleborg, men åberopar jag garantin så jag blir opererad inom 3 månader kan operationen bli var som i Sverige...lite små-ångest över att kanske behöva åka jättelångt ..
Speciellt att behöva åka ensam dessutom...=,(
Men vad gör man inte för att bli bra så fort som möjligt....
trist bara att behöva kanske åka genom halva sverige o ligga på ett sjukhus utan att nån kan komma o hälsa på....kommer fan känna mig ensammast i världen...


Ikväll kommer Pernilla o Hjördis igen =)
Ska kolla på Paradise Hotel =)
Haha hjördis var så jäkla söt igår...Låg o somnade i min soffa på rygg o med benen i vädret o liknade en padda...en vit padda...haha så jäkla söt...
Snarkade dessutom med haha...


Vill just nu bara spy på alla bekymmer jag har....
Känns som dom avlöser varandra hela tiden...
Blir man av med ett av sina bekymmer kommer tre nya ...typ...aldrig ska jag va nöjd...känns som jag bara klagar hela tiden idag....känner mig som en riktigt jobbig gnällkärring.....

Haha bästa repliken igår kom från Pernilla =P
Hon pratade med en gemensam killkompis om mig o hon bara...
-Men hon är MIN kompis, inte din ...
haha du e för söt gumman =)
Haha svartsjuka i förhållanden är vanligt...Men inom vänner???? *ler*
Haha nä gumman...det är du o jag =)
Jag ska inte va otrogen mot dig =P



Nu ska jag äta lite frukost...ja jag vet vad kl är =P


puzzgurkan Hjördis visst är hon helt underbart söt =D



Kommentarer
Postat av: maria

nämen herre gud va söt !!!!

2009-11-17 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0