Imorgon =)

...nu närmar det sig Lördag =)


Pernilla kommer till mig runt 18 tiden...
Ska laga middag ihopa (tacos=)
Korkar väl upp redan till middagen hihi =P
Haha fasar redan för hur kvällen kommer sluta ;)
Men men...kul ska vi ha...
Så planerna e iaf såhär änsålänge inför lördagen ....

*lördag*
* Pernilla kommer vid 18-tiden
* Korkar upp
*Lagar middag
*Duschar
*På med smink o kläder o fixa håret
* Pratar skit o dricker gott
* Värdshuset o dricker öl
* Tåget till Malmö
* Etage eller Breeze =) (beror på vilket av´de ställena vi känner för imorgon)
Blir en helkväll med min gumma....ska verkligen bli sjukt skoj =)


Idag har jag haft tvättid...
Så mellan 12-15 sprang jag fram o tillbaka till tvättstugan....


När jag kom hem efter sista vändan i tvättstugan så hade hundarna varit sååå påhittiga...
O tuggat på mitt blomsterarrangemang jag fick av syrran o David i födelsedagspresent...=,(
När jag såg katastrofen på golvet så ställde jag bara ifrån mig tvättkorgen, kopplade hundarna o begav mig hem till mamma o pappa istället...
Orkade inte se elendet de hade ställt till med....
Så nu sitter jag här i lugn o ro...ingen e hemma änsålänge....
Tror mamma slutar 4 så dom kommer väl om en halvtimmes tid...

Har en del städning att ta itu med när jag kommer hem....
Suck...detta eviga städande....men idag har jag ju golven att dammsuga....eftersom nån hade sysselsatt sig själv där hemma med att korrigera mitt blomster-arrangemang...
ÄNDÅ hade jag tagit in en massa nya leksaker o bollar till dom som dom kunde underhålla sig med....
Men nej...mitt blomsterarrangemang var tydligen roligare....grrrrr


Nu kom dom hem så nu måste jag ner o snacka med dom...

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0