It hurts like hell

****

Min rygg bara pajar mer o mer för var dag nu som går...
Brukar ju gå över in på dagen....men inte idag minsann...jag har haft så jäkla ont o beklagat mig enormt....suck...
Allt för man går fel med sin förbannade fot....


Satt o pratade med Pernilla innan idag....
Blev så jäkla förbannad....
Nej, INTE på pernilla.....utan för en sak hon berättade för mig....
Hon var själv helt knäckt stackarn....
Gumman, du vet var jag finns om du behöver prata, det vet du.
*Kramar till dig*


Just nu sitter jag hemma hos päronen...
Dom e ute med hundarna o jag snyltar lite på pappas data =)
(i brist på egen data ju grrr)
Pappa skulle gå o handla redbull till mig sen =)=)


Weeeeeee ikväll e d paradise hotel =)
Min vän "Tha Milf" (haha) ville att jag skulle komma hem till dom o kolla på det ikväll.
Måste isf hem o städa o duscha först....
Tur man bor så nära så man kan springa i pyjamas mellan våra lägenheter *asg*
Grannarna höjer inte ens på ögonbrynen när dom ser oss knata rundor o jacka o nattlinne längre...
nåt sånt hade man aldrig kunnat i storstan...typ malmö lund hbg osv....Jag älskar mitt lilla Kävlinge =)


D e inte klokt hur mkt jag ser fram emot nästa valpkull vi ska ta nu =)
Har de senaste dagarna börjat planera lite inför det =)
Och ja...det är fortf samma hundar som ska paras...
Ska som sagt bara ögonlysas =)
O detta är en kombination som jag tror väldigt mkt på =)


Nu ska jag prata klart med Jane på MSN sen ska jag bege mig hemmåt med mina små älsklingar =)


Ha en trevlig kväll...

Puss o kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0