Lördag

*******

Ush vad jag har varit trött idag....knappt fått nån sömn inatt.....massa tankar som åkt runt i mitt huvud,...


Så fort jag vaknade imorse så fick jag bort o ragga ny tvätttid...
Så jag har dagen räddad imorgon...
Men skönt att få det gjort iaf...

Igår var Carro o hälsade på...
Snackade skit lagade middag osv ihopa...
hon hade köpt kaka med sig så jag syndade minsann igår.. =P
Fast d jämnade jag ut idag....har inte hunnit äta mer än en sallad...så de kak-kalorierna från igår är borträknade =)


Weee vad jag längtar till lördag nu =)
Utgång i Malmö med min gumma Pernilla =)
ellerhur ...kompis? *asg*
haha du e för rolig du =P
Ska bli så sjukt kul =)
Vi har inte vatt ute i malmö ihopa sen jag fyllde 25...
Så d e ett år sen nu...huh vad tiden springer iväg....
Både pernilla o jag försöker övertala carro att följa med ut på lördag...
Men vi får se hur det går...vi e inte klara än =)


hmmm annars händer det väl inte speciellt mkt dessa närmsta dagarna...

skriver väl mer en annan dag...

so long






Kommentarer
Postat av: pernilla

Ja du vad ligger lilla helena o tänker om nätterna på?? jo jag vet hehe och undrar varför du tänker på DIN KOMPIS??

kommer ha sååå himla skoj imorgon... Kramkram

2009-11-20 @ 15:33:09
URL: http://perlansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0