Min födelsedag

*****

Fyllde år igår =)
Fick många fina presenter =)
Tack allihopa =)

Haha  12 på natten fick jag min första gratulation =)
Några timmar senare in på natten ringer telefonen....ännu en gratulation =)

Morgonen tog jag mig sovmorgon...
vaknade typ halv 11....

Gick o lämnade hundarna hos mamma o pappa....
Sen blev det hem o städa o massa telefonsamtal =)

Hade massa o göra innan gästerna kom....
Jag stod halvfärdig när de första gästerna trillade in haha....Men men det gick bra ändån =P


Pappa o mamma var o hämtarde carro på stationen....
Haha efter en del telefonsamtal...haha var g¨ång jag ringde upp carro kopplades jag till hennes mamma istället haha....
Så det blev en del samtal med hennes mamma med =)


Blev väl en del dricka....
Jag höll mig till 4 cider o 1 tequila o ett glas skumpa hemma hos mig iaf....
(Inte FÖÖÖR mkt med andra ord =)
haha men Jane...hon fick för sig att jag hade druckit mer än vad jag gjorde...haha....
Hon o jag fick g¨å in till grannen sen o hämta dennis....han fastnade där ett tag =P


Senare på kvällen fick folk för sig att vi skulle ner till Värdshuset oxå...
Så vid 12 tiden åkte vi första ner där...
10 min senare kom nästa gäng ner där,..haha fick åka i omgångar =P


Blev efterfest hemma hos mig senare....
med en del fler ansikten än på förfesten....

Haha ekan knäckte nacken på min ena giraff....
lät för roligt när han skulle förklara det för mig sen....


Syrran var aningen full haha....
När kl var halv 5 på morgonen envisades hon med att sitta o spela de första 30 secunderna i en o samma låt om o om igen.....
ganska enformigt får jag påpeka....haha.
Hon jane begav sig ut o rastade min cykel med in på småtimmarna.....haha helt galet....skjutsandes o skrikandes genom halva kävlinge....=P
Haha dom var för söta....


Blev en del foton med igår...
Lägger in dom nästa gång jag sitter vid datan =)


haha carro lyckades få min plånbok med sig hem igår,...
dennis hade mina nycklar o o carro min plånbok....
Men hon kommer ju hit i veckan så hon tar med sig den då....


Ush nu ska jag snart bege mig hemmåt.....
Lockar verkligen inte ska jag säga....
Jag har en HEL del att städa när jag kommer hem...
Jag flydde därifrån innan idag för o slippa se elendet....
Men suck amn får väl ta tjuren i hornen o ta tag i problemet.
Ush hatar o städa efter fester....
O såhär mkt har jag nog aldrig nånsin haft o städa sen jag flyttade till min lägenhet =-/
ush längtar vekrligen inte efter att komma hem ska jag säga....
Bara spritlukten jag kommer mötas av i hallen kommer nog ge mig kväljningar...
Det är i ett sånt här läge man önskar man hade kunnat säga...troll färdigt....men istället får man gå där o kämpa  för att få det iordning igen =P
Men ska bli skönt sen när det är färdigstädat o rent igen o hoppa in i en dusch...krypa i mjukis o sen slänga sig på soffan o slappa resten av kvällen....Låter som himmelriket just nu i mina öron =P


Tack o hej


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för igår var trevligt!

2009-11-08 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0