Mycket har hänt

...sen sist jag skrev....

Nästan FÖR mkt för att få plats med det i en inlägg här =P

Well...kan skriva ut lite i korta drag bara....


Helena har äntligen fått tummarna loss o börjat dejta igen...
Och nej...ingen speciell....utan är fri o dejtar vem jag vill =)
Trivs för bra med mitt singelliv för tillfället för att börja dejta seriöst =P


Igår gjorde jag en hårförlängning på Jenny....
Fy vilket jobb säger jag bara....
Men jag jobbade på bra =)'
För en VAN tar det mellan 2-4 timmar.... för mig tog det 5 (med rök paus, kaffpaus o middags paus inräknat)
Och det blev verkligen snyggt....haha hon tyckte jag kunde börja jobba extra med sånt...
Men nej...mina fingrar tog så mkt stryk av klistret så jag har nog inga fingeravtryck kvar....
Fy satan vad jag brände fingertopparna....=-S
Så jenny påpekade att hon ska göra mig en STOR tjänst när jag behöver det...
Hmmm får tänka ut nåt bra =P


Idag har jag spenderat dagen med att stoppa fingertopparna i ishink......
......haha nej inte riktigt....

Jag har varit iväg o handlat o så inför min födelsedag....


Träffade Pernilla idag medans vi var o handlade....
Hjördis (Nya hunden) är helt underbar...
Sötare valp får man leta efter =)
Hon var ju hos mig häromdagen med...=)
Tyvär hade stackars pernilla öroninflammation o bommul långt in i öronen så hon hörde knappt vad jag sa till henne....
Du får krya på dig gumman....
Men vi ses ju till helgen =P
O då SKA du va frisk hihi =)


Nu ska jag gå ner o läsa min nya veckotidning jag köpte idag =)


Ha en trevlig kväll kära läsare =)

BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0