OFF

****

Var helt off igår....
Hade en del planerat igentligen...
Men jag hade ingen lust för NÅT....
Så jag stängde av båda mobilerna...rullade ner persiennerna....o låste dörren....
Hade så sjukt många tankar som bara åkte runt o runt i huvudet så jag ville bara va ifred....


Imorse när jag vaknade ville jag bara ligga kvar i sängen....
Hade ingen som helst motivation till att stiga upp....
Startade telefonen...
Fick sms av Carro som efterlyste mig o ville ut ikväll...
Men tråkiga Hellis nobbade till utgång....*flå´t gumman*
Sen ringde mamma med bara några minuter efteråt...
Så jag asade mig upp ur sängen o klädde på mig o gjorde mig iordning o tog hundarna o promenixade hem hit till mamma o pappa....
Tänkte lämna kvar hundarna här så dom får sova här inatt...
Blir tomt utan dom...hatar att sova utan mina hundar...
Längtar till imorgon eller måndag...då kommer Carro o hälsar på mig =)
E så himla glad att hon o jag umgås igen...


Har fått ännu ett hemskt vitt kuvert i brevlådan....=-/
Så nu har jag hunnit få en tid till ny röntgen med....
Känns verkligen som om operationen är precis runt hörnet nu...
Mår illa bara jag tänker på det...
Kände lite hopp innan för jag tänkte att jag kunde ta den ryggbedövningen o lugnande isf så jag kunde va vaken iaf under operationen o därmed slippa den fruktansvärda känslan när man vaknar upp...(vilket jag kunde om jag ville sa dom när dom ringde)
MEN tror ni jag ska få det så lindrigt???
Nej självklart inte...iom jag har tatuering i svanken så blir det ingen bedövning där inte...
Så jag får allt finna mig i att va sövd o må dåligt när jag vaknar...blä...spydde som en kalv sist efter narkosen...
Lär väl göra det igen...suck....


Nä ner o dricka lite kaffe nu så man kvicknar till lite....
Mår helt illa för jag har inte hunnit äta än idag....


Hej svej.


Kommentarer
Postat av: pernilla

usch ryggbedövning klarar jag INTE.... då får dom söva mig. Dom diskutera det när det var kejsarsnitt med leonardo men som tur var det akutakut så dom sövde mig hehe....klarar inte nålar...

2009-11-14 @ 15:27:38
URL: http://perlansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0