Storm**

******

jag promenixade hem med Ache igårkväll o lämnade kvar Lady hos mamma o pappa...
Lady satt såå nöjd kvar o kollade när vi andra begav oss hem...haha...hon trivs ju kanon här hemma...
Men ändå sitter hon nån timme senare o tittar vid grinden efter mig o de andra tjejerna...haha hon inser nog att det ändå är rätt bra hemma =P
Men hon har ju växt upp o så här så det förstår man att hon trivs bra här med...
Men ikväll ska hon med hem....så får ache stanna kvar...


Fy bubblan vilken storm det är ute idag....
N'är jag öppnade balkondörren innan såg jag bara hur alla mina saker hade flygit omkring på gräsmattan...
Blev till att ut o plocka upp en massa o ställa in i förrådet....
Så vet man att det inte får vingar iaf =)
Men det är mysigt med storm sålänge man är inomhus iaf =)


Ser fram emot Lördag enormt nu =)
Party =)=)
Utgång i Malmö...med pernilla o carro.
Ska bli superkul =)
Blir förfest hos mig med en massa dricka o spel =P



Måste bort till tvättstugan med o ändra min tid....
Skulle gjort det igår men glömde det?!
Så jag får bort om där sen när jag kommer hem.


Haha fick mig ett gott skratt åt mamma o pappa innan idag...
Dom berättade om första gången dom träffades...
Pappa kom haltandes med kryckor o gips på dansstället dom var på =P
*ja det ligger nog i släkten de här med att bryta högerbenet =P
Men d lät rätt kul när dom berättade....
Well...kanske jag träffar min rätte när jag kommer haltandes med gips o kryckor denna gången....
haha chansen e nog inte så stor =P


Ni ska vi åka o hämta upp Carro på stationen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0