Tomteluvor

*******

Ingen vidare sömn denna natten heller....suck...

Idag fick jag en ny kompis i Norrvidinge växthus....haha.Var jag än gick...såg man denna katten haha...antingen slingrandes om benen på mig, eller uppe o traskade bredvid mig på blomborden =P
Så jäkla söt...påminde om min gamla katt..
Så jäkla go...o kelen...
Haha när vi går ut sen ser vi en lapp på dörren...
Klappa ej katten...den bits...
haha ja den bet då inte mig =D

Var nere om på Ica efter växthuset...
Köpte middag...
tacos =) mums...
Så nu sitter man o smakar apa (lök) i munnen *örk*
Tur d inte ska delas ut nån kyssar ikväll ;P


Senare ikväll ska jag in till lassarettet i lund...


Fick beställt mina julkort igårkväll, Så jag antar att jag får dom i början på nästa vecka =)
Kelly o Cindy satt modeller för en dag =)
Hihi så söta med sina tomteluvor =D


Imorgon fyller min älskade mamma år =)
Fast hon fick sina presenter av mig idag redan =)


Haha jag o mamma fick ögongodis på Ica idag =)
Eller mest jag =)
Men jag fick ju visat mamma oxå *ler*
grrrrr snyggaste killen i hela Kävlinge...utan tvekan =P
*Busvisslar*
Haha nämner dock inget namn =D


Tänkte börja min simning igen på Måndag =)
Har ju inte blitt på senaste pga lite olika hinder =-/
Men men Måndag gäller det igen =)
Skönt.
haha misstänker jag bara precis hinner börja sen blir jag kallad till Operation....(skulle inte förvåna mig)
Haha var gång jag börjat innan så har det alltid kommit NÅT ivägen....
Så jag förväntar mig inget annat denna gången heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0