Aj min mun =(

****

Var hos tandläkaren idag...kan bara säga..:AJ....o nej d var inget borrande eller nåt....vet i katten vad dom gjorde igentligen....stack mig mestadels i tandköttet????
Bloa rejält iaf...smaka enbart blod i näbbet...o slangsugen sög enbart blod tyckte jag när jag sneglade förskräckt...???
Jaja dock hade jag litet hål som ska lagas ...brrr..vill inte...hatar att borra...dessutom i visdomstand...huh...


Har fortfarande ingen MSN =(
Ska fixa med det nu i veckan....
Man saknar ju o snacka med alla...visst vi pratar telefon med...men man snackar lixom med så många samtidigt på MSN =)
Många järn i elden så att säga haha =P


Igår hade jag nog ljusrekord för min lägenhet....sammanlagt 9 st tända...mysigt =)
Film, ljus o trevligt sällskap...

Ikväll därimot kommer jag sitta här hemma ensam
Men kan va mysigt o va själv oxå ibland...
Har ju trots allt mina kära hundar som sällskap =)


Haha raderade en massa sms från luren idag...
Ja hade sms som var ända sen juni månad på den haha...snacka om överfullt...
kan va rätt kul såhär i efterhand o se vad folk har skrivit =P


Imorgon har jag inget planerat för dagen....
Får se vad som dyker upp....
Har tänkt o ta sovmorgon...ingen klocka ska ställas iaf =P
Fick inte mkt sömn inatt får jag påpeka....
Satt uppe hela natten o när kl var halv 6 imorse gick jag ut med hundarna sista rundan...sen hoppade jag i säng efter det...men kunde såklart inte somna direkt...låg mest o vände o vred otåligt på mig...så att gå upp igen sen när kl slog 10 var ingen hit....har vatt aningen trött idag får jag påpeka...men men...det har fått gå helt enkelt...
Ikväll ska jag iaf lägga mig senast 2 hade jag tänkt....(märks det att man är nattmänniska kanske??? haha)


Nä hej svej på er

Godkväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0