Ensam Hemma

****

Pratade med en kompis inatt...som i stort sett bjöd hit sig själv idag?
haha o nu till problmet...personen är allergisk o tåler inte hundar...hmmm o jag som har dansande hundar i hela lägenheten  =P

Jaja fick orndat hundvakt o allt sånt....
Gick o lämnade hundarna i ÖSREGN i eftermiddags....var dyngsur när jag väl kom fram....=-/
Kunde krama vattnet ur kläderna....
Hade blitt erbjuden skjuts av ullis när jag väl börjat gå...så jag gick tillbaka igen o väntade vid bilen...när ullis väl kommer så fick inte hundarna åka i bilen (hon visste inte att dom var med tydligen)
Så inte nog med att jag hade kommit halvägs o fått vända hemmåt igen o stått o väntat i regnet....
haha jag fick ändå gå hela vägen med hundarna ändå....så det blev att man kom halvägs...vände tibax...stod o väntade, o sen fick jag gå samma väg ännu en gång.....
O detta var i värsta ösregnet....kände mig som en blöt katt.....hundarna kollade surt upp mot mig med en frågande blick om jag verkligen visste vad jag utsatte dom för...

Jaja...plaskade iväg ännu en gång...lämnade hundarna....Fixade med mitt CV..
Sen promenixade jag hemmåt ensam igen....i regnet...

Väl hemma så skrubbade jag lägenheten grundligt från golv till tak i stort sett o vädrade ut osv...(med tanke på att han som skulle komma e allergisk)
Hade köpt med mig middag hem som jag tänkte tillaga o bjuda på...(även om jag e en usel kock haha)
Men tänkte offra mig o göra mitt bästa ändå haha...


Men nu för nån timme sedan så fick jag sms om att personen hade fått bli barnvakt o visste inte när föräldrarna kom hem...
suck...haha allt detta fixande o donande helt i onödan....

Jaja här sitter jag nu helt ensam i en lägenhet som aldrig skinit så grannt o vatt såhär hundhårsfri o med en middag som ligger o-tillagad i kylen....

Jaja antar att jag får bjuda ullis på middag här hemma imorgon eller nåt =P


Imorgonbitti ska jag åka till Lund....
Ska va där mellan 9-12 typ...

Sen idag ringde dom från Malmö...så nu har jag helt plötsligt dubbelbokat mig....suck....
Får se om jag kan ändra den ene tiden imorgon....


Nä om man skulle sätta på en film eller nåt....
Nu när kvällen inte blev som den var planerad...

Känns helt ensamt här hemma utan hundarna... =,( *snyft*


Ha en trevlig kväll alla därute....

Hej svej....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0