Haha jag var så jäkla elak

****

Dagen i Lund sprang verkligen iväg snabbt idag....3 timmar kändes som 1...skönt när det är så....
Haha var dock väldigt elak...omedvetet...
Satt vid bordet o snackade ett helt gäng....o jag hade öron med lite oregelbundet varstans...när jag sitter o pratar med Carina så pratar en annan samtidigt om att hon ska flyga till sthlm ikväll o var nervös för det...
O då viskar carina till mig att ner kommer man alltid...o jag bara kläcker ur mig samma mening till denne person som skulle flyga....(då visar det sig att hon PRECIS hade suttit o sagt hur jätterädd hon var för o flyga...utan att jag hade hört det med tanke på att jag var inne i en diskussion med Carina samtidigt...haha kände mig så jäkla elak när jag kopplade vad jag hade sagt....dock skrattade hon själv åt det...men man såg riktigt hur hon satte kaffet i halsen när jag sa det =P
Så gissa om jag kände mig elak o sörplade tyst vidare på mitt eget kaffe o höll näbbet stängt resten av fikan =P
Alla hade väldigt kul åt min komentar resten av dagen...


Var hemma om o hämtade hundarna hos mamma o pappa i eftermiddags....
Dom har ju vatt där i natt eftersom jag väntade besök igår...som dock aldrig kom...men men...
Här gråter vi inte över spilld mjölk...


Ikväll blir det filmkväll med min gumma....
Ska se en riktig rysare =)


Helgen vet jag inte vad som väntar....
Ska tvätta på söndag...det är allt...


På måndag är jag ledig eller ledig o ledig ....det kommer en gammal flört till mig hit =)
Har inte träffats på åratal nu så det ska bli riktigt trevligt...
Ser verkligen fram emot det...


Nu ska jag o min gumma åka o hyra film...

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0