Här behövs inga karlar

****

När jag vaknade idag så promenixade jag med hundarna en sväng....

Sen ringde ullis o tyckte jag skulle ta bussen till Lödde så vi kunde handla....
Sagt o gjort....
Jag tog bussen 15.30 mot lödde...blev upphämtad av ullis vid centan...
Var in en snabb vända på Hemtex o köpte ett påslakan...
Sen åkte vi till Bauhouse o skulle köpa dassalock till mig....men tror ni dom hade fått hem det jag ville ha??? nej *grrrr*
Men men...ger det en vecka till sen köper jag med ett annat motiv istället...


Jag gav mig iaf på o sätta upp mitt duschdraperi i badrummet ikväll =)
Har bett om hjälp till det...men orkar inte vänta haha...
Så jag stod o trocklade o hade mig med ringar o mög....
O sen upp på stol (utan balans haha) o fixade med draperistången o allt...och tro det eller ej...Hellis klarade det helt på egen hand....här behövs minsann inga karlar här inte =P


Nu ikväll så var vi o hyrde film...Haunting in connecticut...
Superäcklig film kan jag lova....brrrr
jag kommer sitta vaken med alla lampor tända i lägenheten hela natten....


Har haft världens otur idag haha....
Först när ullis kom förbi med luna innan idag så rymde Kelly o Cindy med Luna...
For iväg bara....fick ut o jaga hundar så gott det gick med mitt dåliga ben grrrr...
Sen när ullis skulle gå hem nu ikväll efter filmen så gissa vilka två som vart på rymmen igen???? grrrr...
Fick ut o jaga hundar i enbart nattlinne o barfota....haha tur man inte mötte nån =P



Godnatt gott folk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0