Hoppas Hoppas

*******

Har spenderat dagen hos pappa idag....

Har fått iden om att laga min gamla data =)
Så den är lämnad på lagning nu hos en kompis =)
Håller tummarna på att den går att laga...
Har nämligen så himla mkt på den som jag verkligen verkligen verkligen VERKLIGEN vill ha....
Bl.a foton som betyder mycket för mig, musik som jag inte vill bli av med osv...
har gått typ 2 eller 3 år o förväntat mig att aldrig få tillbaka det...men idag fick jag lite hopp =)
Så ni förstår att man går o håller tummarna för fullt här nu va =)
Tänk er själv om ni hade haft musik o foton som betytt jättemkt för er som en dag bara var pooof borta...inga kopior eller skivor på det heller...Men efter typ 2 år få reda på att man kanske får tillbaka allt igen =)
weee hoppas hoppas =)
Hade verkligen blitt överlycklig =)


Nåja....
Hade tänkt sitta här hemma hos pappa ett tag till....

Men sen ska jag gå hem o dammsuga o städa lite för jag får besök senare ikväll....


Nån mer än jag som bara längtar efter att hösten ska komma riktigt nu???
Längtar framför allt efter Halloween =)
Det är en högtid som jag verkligen har börjat gilla mer o mer...
Efter julen så är det den högtid jag gillar mest =)
regn rugg o rusk o mörker....tända ljus...pumpalyktor...massor av mys under filtar, varm oboy o dunsockar på fötterna =)
Haha fruktansvärt fult med dunsockar (jag veeet)...men ach så mysigt =P
Det enda jag inte gillar med Halloween är alla ungar som springer o ringer på ens dörr....
DET klarar jag mig bra utan får jag upplysa er om ....



Nä nu ner o dricka en kopp kaffe till innan jag beger mig hemmåt...

Ha en trevlig kväll gott folk

//Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0