Malmö

^******^

Hade en skitdag igår.....lovar er...d var inget kul...
Började med att jag vaknade vid 6 tiden....
Gjorde mig iordning o gick o lämnade hundarna hos mamma o pappa så dom har fått vara där....
Sen blev jag skjutsad till tåget...
Träffade Jane på stationen...

Sen började det med att tåget var typ 20 min försenat (skulle va i Malmö kl 9) o tåget inkom inte till kävlinge förrens 20 över 8)...
Självklart stod folk packade som siller i tåget....har nog aldrig vatt i ett tåg med så mkt folk nånsin....
O på vägen in till stationen iMalmö så blev det nåt signalfel...vänta ytterligare...grrr...
Tåget var inne kvart i 9...grrr...
Så när jag väl kom av tåget så var det bara att kasta sig in i första bästa taxi...
Stressad som 17....
Men jag hann med nöd o näppe fram i tid....

Fick gjort det jävla testet ....med stor irritation får jag säga....

När kl slog 15.00...tog jag mitt pick o pack o gick....

Tänkte gå o hälsa på mitt gamla jobb (hunddagiset)...
Haha hade noll koll på var jag igentligen var nånstans....
Gick aningen vilse =P haha...
Men till slut hittade jag ut ur alla dessa smågatorna o kom rätt =P
Var kul o se alla där inne igen =)
Marie blev helt chokad när jag kom innanför dörrarna...glatt överaskad med andra ord..=)
Stannade där o bjöd på fika o snackade lite =)
Stannade länge där haha...
Dom var lite småbesvikna för jag inte hade nån av hundarna med...men nästa gång =)
Lisa ville jag skulle vänta på henne tills hon slutade så vi kunde ha följe genom stan (som förr i tiden haha)...
Men till slut gick jag ensam till stationen...hon fick förhinder...men men nästa gång =)


Hann precis med tåget hem...
Det gick 10 över 6...o jag tryckte biljetten 8 över haha...
Så det var bara att trycka in hörlurarna i öronen på med musiken o halvsova hela vägen till kävlinge efter en lång dag i Malmö =P

Blev hämtad på stationen i Kävlinge....(har ju svårt att gå)
Under tiden ja väntade så han både den ene o den andra välkände  köra förbi...hrm...jaja...vissa kunde man vatt utan att se kan jag ju säga...


Idag trodde jag att jajg skulle på möte på AMS...
Men blev glatt överaskad att se att det inte var förrens imorgon....
Sovmorgon med andra ord =)
Sjukt...jag gick o la mig o somnade redan 11 igårkväll...
O somnade direkt kan jag säga...
O gissa när jag vaknade först idag???? 11....Fatta....12 timmars sömn....vet inte när jag fick det senast...


Nu ska jag göra mig lite iordning o bege mig hem till mamma o pappa...
Farmor o farfar var tydligen där o bjöd på fika så dom väntar på mig nu...

Ha d bra allihopa ...

hej svej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0