Min lilla gumma

*****

Idag fyller min lilla gumma Lady 4 år!!!!
Kan inte fatta att jag haft henne snart 4 år...
Känns som om d var igår jag hämtade hem min lilla ängel....

Om 2 månader typ fyller "valparna" 2 år....
O ja jag kan fortf säga "Valparna" när jag pratar om Ache cindy o kelle med folk....
Haha för mig kommer det alltid va valpar...hur gamla dom än blir haha.

Helt sjukt hur fort tiden har gått...


Har fått världens förkylning som har satt sig på bihålorna...blärk...
Helt svullen under ögonen...känns som jag ha fått två riktiga smällar på båda ögonen...
Hör knappt ngt...känns som jag går under vatten....*blubb blubb*
Knaprar på panodil om dagarna för o minska febern iaf...

Skulle igentligen varit o simmat med Gabbi ikväll...
Men så som jag mår nu så lär d väl inte bli ngn simning resten av veckan iaf....tyvär.


Idag har jag vatt med ullis när hon byggde sina naglar...

Sen var jag med pappa i byn o köpte paket till Lady o tårta o grejer....
Lady fick följa med såklart =)
Hennes dag idag ju =)
Vilket nog ingen kan undgå om dom går utanför mina föräldrars lägenhet idag haha =)
Jag o mina ideér =P


Nä nu ska jag gå ner ...äta middag...sen ska jag ta två panodil till o sen bege mig hemmåt....städa duscha ta två panodil till o bädda ner mig med täcke o kudde i soffan framför nån film...
Ungefär så kommer min kväll se ut....
Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon...


Nä hej svej

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0