Film tända ljus o massa mys

****

Haha tog nog ut mig lite för mkt i veckan med simningen o träningen....
Haha tur det är helg nu o jag kan ta d lite lugnt =P
Har nämligen haft en träningsvärk som inte gått av för hackor...


idag har jag varit o införskaffat mig nya tavlor =)
4 st =)
O ändrat om lite i vardagsrummet...mysigt =)

Var med o hämtade mamma i lund med....
Jag svor åt en jävel...pappa bara skrattade åt mig när jag berättade vad för nån jag hade råkat ut för...
Men när pappa hamnar BAKOM honom när vi ska köra från parkeringen så svär han oxå åt han...haha så d var inte jag som överdrev....vilket han nog blev klok på....vissa borde inte få ha körkort azzå....grrrr...


Igår satt jag i telefonsamtal hela förmiddagen...grrr jag hatar telefoner...

Haha hade en så sjuk dröm igårnatt....
Drömde att jag bytade min lägenhet mot en 2:a på 3:e våningen nånstans vid ån (där jag VET inte ligger nån lägenheter..men i min dröm gjorde det =P
Haha helt skabbig var den dessutom... från 70-talet o aldrig renoverad (typ)
O till råga på allt blev jag övertalad till att den var sååå mkt bättre än den jag har nu....haha ellerhur...skulle aldrig byta min lägenhet...no chans lixom....o framför allt inte mot en på 3:e våningen =P
Jag MÅSTE ha trädgård....skulle inte klara mig utan det =)
Ni kan tro jag var glad när jag vaknade upp o såg att jag låg kvar i min ÄLSKADE lilla marklägenhet =)
Var såklart tvungen att öppna balkongdörren direkt o gå ut känna gräset under fötterna haha....


Igår var jane o dennis o tyson här...
tyson är så jäkla fin...
fast mina hundar e inte lika överförtjusta i honom som jag är...
(dom tycker nog han borde sluta vara så framfusig o påträngande haha)
men men han är bara valp/unghund fortf...så man får ha förståelse för det...(vilket kan va svårt att intala mina små-tjejer till att hålla med om haha)


Imorgon har jag nog tvättetid....
hmmm blev osäker på om d  var denna helgen eller nästa jag satte...
Får bort i tvättstugan imorgonbitti o kolla för säkerhets skull....
SKulle vatt lite pinsamt om man går dit o norpar nån annnans tid ju...haha hade nog inte vatt så uppskattat precis. =P


Ikväll blir det film tända ljus och massa mys =)
Jag avbokade ju sist. var ju helt slut efter träningen...
Men idag har jag minsann fixat med både kaffe o allt...o sitter o väntar...han skulle komma vid 23. tiden så d knackar väl snart på min dörr misstänker jag =)


Önskar mina kära läsare en trevlig kväll...det tänker nämligen jag ha =P

Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0