Trist

****

Har vatt helt nedstämd 2 dagar nu...Känns som det är en ny depp på G för min del...trist....=(
Tillomed börjat "smygröka" igen....vilket jag enbart gör när jag e nedstämd....
=(
Suck...måtte det gå över fort denna gången....

Har varit i Lund idag....
Ska förmodligen få prova på ett jobb som hotelreceptionist....vilket verkar kul.
Så på den fronten ser jag iaf ett litet ljus i min annars så mörka tunnel...


Hade velat ner o simma idag igentligen...
Men men klockan springer iväg helt här nu känner jag....
Ska ner o handla o så på ica så jag får se vad som hinns med idag....
Imorgon ska jag iaf simma som en tok =)
O sola =)¨


kvällen idag är inte bestämd än....
Får se vad som dyker upp....
(om ja inte får för mig att sticka ner på badet ändå vill säga)



Ha en trevlig kväll kära läsare

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0