Örk vad jag mår illa

*****

Var hemma hos pappa en stund i eftermiddags o snackade o fixade med fotona från utställningen...
Gjorde en uppfräschning utav min Kennelhemsida med...


Nu ikväll har jag varit o tränat....
Skulle igentligen simmat o solat med ullis, men hon orkade inte...
Så jag tog min "honda" o bikade ner o tränade lite ensam...
Snacka om träningvärk imorgon haha....
Jaja men jag har satt mig inför o hålla igång med simning o träning nu....
Ska sätta träning o simning före allt annat...haha inga dumma ursäkter för min del här nu =)


Suck...jag har klydd med min MSN...därav att jag inte är inloggad (om nån undrar)...
Hatar när datorer klyddar...fast just nu är det bara MSN iofs....men det är tillräckligt....grrrr...


Har fått hem en ny hylla o lite så här nu....
Ska köpa en ny byreå o ett nytt soffbord o en tv-bänk i svart =)...
Funderar på o sätta ut annons på det gamla jag har...
Ek-bord o Ek-tvbänk...men vi får se...
Måste som sagt först ha köpt det nya innan jag gör mig av med det gamla...In med det nya o ut med det gamla haha...


Grrr..fick duscha i två omgångar direkt efter varandra nu ikväll ....
Hade köpt ett nytt schampo som luktade ve o helvete...höll på o spy....
Så d var bara in i duschen igen...


Har klippt gräset här hemma idag....
Känner att det blir jobbigare o jobbigare var gång nu i foten.,..suck...
Jaja förr eller senare så lägger foten av helt o då får jag ju min operation...
Ingenting ont som inte för nåt gott med sig heter det ju...
För jag förutsätter att jag ska bli helt fri från värken efter operationen iaf...


Sitter o funderar på hur jag ska göra ikväll....
Väntar igentligen besök...men e helt slut nu sen träningen så jag tror nästan jag ska ringa o avboka...
Orkar inte riktigt göra mig iordning osv nu....
Vill bara krypa i myskläder o bara slappa resten av kvällen...
Men men får se hur jag gör...


haha hade förresten en sjuk dröm inatt.....
Haha inte svårt o lista ut varför jag drömde som jag gjorde =P


Ush nej fy...mår illa sen träningen...får trycka ner en naturdiet i strupen o hoppas illamåendet försvinner...

Ha en trevlig kväll alla kära läsare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0