Utställning och akuten på en o samma dag

*****

Missade ett samtal halv 8 ï lördagsmorse...
Får sen reda på att det var Petra (ladys uppfödare) som kört genom kävlinge o var på väg till Sofiero...
Och tänkte fråga om jag ville med dit för hon körde ensam....
Väldigt retsamt att jag missade det samtalet för det hade verkligen vatt superkul ju...


Sen lördag-kväll blev jag vansinnig över en sak.....Helena var MYCKET förbannad....
Tröttsamt att folk beter sig hur som helst....
Har fortf ont i halsen som jag skrek ut personen....

Kunde sen inte sova,  så natten mellan lörd-sönd sov jag 3 timmar...

I söndagsmorse därimot vände mitt humör....
Det var ju dags för hundutställning på Sofiero =)
Promenixade hem till mamma o pappa när kl var halv 7 på morgonen...(efter min korta meningslösa 3-timmarssömn)
Lämnade Cindy där o så...(pappa skulle passa henne)
Packade in Kelly Ache o Lady i bilen sen åkte vi till Svalöv o hämtade upp Syrran...
(Ögonen gick på varsett håll på mig kan jag lova...helt slut..tur man inte körde tsss)
Hämtade upp syrran....Milan var vaken o vinkade i fönstret....
Kom upp till Sofiero vid 8 tiden....

Mamma började med att ställa Ache redan första timmen där...
Vilket resulterade i 1:a kv 3:e plac (väldigt bra)

Sen ställde syrran Kelly o dom funkade verkligen kanon ihopa...här har jag skaffat mig en handler till kelly haha =)
Resultatet blev 1:a kv 5:e plac (mkt nöjd)

Sen tog det en bra stund innan jag ställde Lady...många klasser att vänta...
Men resultaten med Lady var inte fy skam dom heller..
1:a kv (men dock utan plac)

Men att ALLA 3 vi ställde där fick 1:or är verkligen superkul...fy vad glada vi var....
Äntligen knep Lady sin 1:a...

Så vi var alla mycket nöjda med dagens resultat....


När vi sen åkte hem så lämnade vi av syrran o tog en kopp kaffe o snackade...

Bilderna från utställningen kommer imorgon...


Söndagskvällen/natten spenderades på akuten i Lund...mindre kul...


Idag sov jag länge...(behövdes verkligen)

Har vatt o simmat o solat med Ullis idag...
Orkade dock bara 40 min....var riktigt jobbigt idag....(kanske inte så konstigt med all dålig sömn man haft de senaste nätterna).

Ner om på Ica o handlade på hemvägen...


Nu sitter jag här o har precis städat o väntar på manligt besök *ler* (så stör ej tack haha)

Vi hörs o syns...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0