Aha! så man ska dra i den lille där?

*****

mamma ringde o väckte mig idag....lagom pigg var ju jag haha...fast jag hade iofs kommit i säng redan 02.00 inatt....(normalt sett lägger jag mig inte före halv 4 iaf).
fem halv sex vissa nätter =P

En timme senare kom mamma hit....
Gick en sväng med mina hundar sen åkte vi o handlade....

Jag fick köpt en del idag =)

Grönt fransdraperi
shampo balsam
min älskade vanilj bodylotion
duschcreme
hundgodis
hundmat
skvallerblaska =)
islatte
sen köpte ja potatis sallad o fläskfile` som jag o tina ska grilla på valborg =)

När vi kom hem så hjälpte mamma mig upp med draperiet...(som såklart var för långt haha)

Senare kom Pia o Jane o hämtade mig....
Så då åkte vi o tränade en timme....skönt
jag o jane fick oss ett gott skratt iaf under tiden vi tränade...
Ibland ska jag hålla näbbet stängd azzå haha =P
Jag gjorde bort mig...som vanligt...
jag bad en kille o hjälp för jane ville ändra en maskin som vi inte viste hur man gjorde...
o jag kläcker ur mig...-aha! så man ska dra i den lille där?
O direkt efter orden kommit ur min mun insåg jag hur det hade låtit....killen bara skrattade....
Åhhhh va jag skämdes...jag o jane hade väldigt roligt resten av tiden på gymet ...helena var RÖD i ansiktet =P
Men men det får jag bjuda på....
jane fick rätt på maskinen iaf så hon kunde göra sina ryggövningar =P

Väl hemma blev det dammsugning o skurning av golv....
haha många undrar om jag har kliniskt rent hemma hos mig eftersom jag nästan alltid skriver att jag städar....
Well...har man tre st hundar som fäller, e ute i trädgården o springer o sen in på golvet med fullt med gräs under tassarna så ja då MÅSTE man åtminstone dammsuga dagligen....
Skurar golvet gör jag bara varannan-var tredje dag =P
Men nej....det är INTE kliniskt rent hemma hos mig =P
här får hundarna lov att vara hundar....därav att d blir städning lite oftare...

Efter städningen fick jag hasat mig ner på golvnivå o klippt mitt fransdrapperi till lagom längd =)
Blev sååå nöjd med det =)
Passade in jättebra med det gröna som bröt av lite i allt beight vitt cerist o svart jag har ...
Tyvär hade jag lite problem att asa mig upp på fötter sen igen....suck...

Har kollat upp olika tatoostudios =)
Har hittat en studio i Malmö som verkar kanonbra...
Så jag ska höra mig för om väntetider osv där...
Vill ju sååå gärna göra min tatuering =)
men vill inte göra den hos första bästa lixom...

Go´kväll

Enda fotot jag har på Lady som valp =(
Alla andra raderades från förra datan...
Har inte ens framkallat bilden...=(
Lady Julen 2005

Lady 2006 =)



Kommentarer
Postat av: Tina

Så söt Lady e :) Vi hörs under dagen om ikväll

2010-04-30 @ 09:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0