Bad Boys *Uppdaterad*




Har fått en låt i huvet....
Bad Boys med alexandra burke...
Gillar den =D
Kanske för att jag alltid faller för den sortens killar *haha*
Eller alla man fallit för har inte varit Bad Boys...vissa har bara varit värdelösa...

....gissa om jag har träningsvärk idag.....bah
Känner mig helt vingabruten.....
Skulle nog börjat liiite lättare...men lätt o säga det nu....

Nu sitter jag i väntar på att pappa ska komma hit....
O jag har för en gångs skull satt på kaffe som jag tror jag lyckades med...
(ni som känner mig vet att mitt kaffe annars inte är ngn höjdare *skratt*)
Ja man kan ju inte va bra på allt här i världen *sssss*


haha nu kom pappa cyklandes här utanför med ache i cykelkorgen *skratt*
Får gå ut o öppna för dom =P


Uppdaterat:


pappa hade köpt med sig middag idag =)
Fläskfile o potatissallad =)
Vi tänkte först bara steka o d fixa d inomhus...
Men ombestämde oss ganska snart för o grilla i trädgården istället =)
*Mums*


Sen får jag nog tacka ulrika....
Kom ju förbi igår när jag var ute o tog en cigg...
O Kom såklart in på diskussionen tatueringar...
När ja nämnde min jag ska göra sa hon bara att den inte e snygg att ha på det stället....att den hade vatt snyggare på skuldran...
O jag sa att jag inte gillade på skuldorna...
hmmm men efter en natts funderingar o pappas åsikt idag så har jag bestämt mig för att göra den på skuldran ist....
Han sa att just den tatueringen jag ska göra gör sig 10 ggr snyggare på skuldran....
O min komentar var lixom direkt...men där e bh-bandet ivägen....
Men sen o andra sidan...gör jag den där jag tänkte från början kommer ju byxor o allt ivägen ändå oxå....
hmmmm så d lär nog bli på axeln ist =)
(Tack för folk säger vad dom tycker)...


Min träningsvärk e borta igen =)=)
Skönt =)
Så d bli träning imorgon =)
Längtar =)
Får jag säga det igen....? FAN VA SKÖNT DET ÄR ATT HA KOMMIT IGÅNG!!!!!
Tina tyckte jag va såå duktig =) hihi


Har hittat två parfymer jag ska köpa =)
syrran hade köpt dom o dom luktade så sjukt gott...
*****


Nä nu blir det dammsugning o skurning av golven....

hej på er!

Snyggare killar får man leta efter...kolla in dom två grrrrrrrr



Kommentarer
Postat av: Tina

Ja du e så duktig som kommit igång med träningen. Själv va ja på gymmet idag så ja har oxå kommit igång nu :)

2010-04-28 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0