Ceriste

*****

Filmen Stardust igår var jättebra =)
*Filmtips till er läsare*

Har spenderat dagen hemma hos mamma o pappa idag =)
Jag planterade deras penseer åt dom o lite sånt....*im an angel, jag vet haha*


Satt o kollade lite lägenheter i Malmö under tiden jag var hos mamma o pappa idag oxå....
Hittade en skitfin =)

Men men änsålänge får jag nöja mig med att ändra om i den lägenheten jag har =P
O just nu har jag på schemat att försöka få in mer färger i vardags/sovrummet...
Har ju som sagt redan beige/nougat, svart o vitt o grönt.
Men har tänkt satsa på lite mer färg, o valt Cerist/lila =)
Så jag ska köpa en STOR tavla i cerist/lila =)
O nya gardiner.
O Sängkläder vill jag ha i cerist/lila
haha jag har fått dille på den färgen =P

Ska dessutom köpa ny:
 tv-bänk i svart
Soffbord i svart
byrå i svart
nattduksbord i svart
Har nämligen aldrig tyckt soffbordet tvbänken, nattduksbordet o min byrå har passat in helt i hur jag vill ha det....
hmm pedant som man är =P
haha

vill tapetsera om i min hall med....
fick nog av terracottafärg när jag bodde hemma...haha dom hade ju det både i hallen o i sovrum....
så den färgen står mig upp i halsen....
Tänkte satsa på nån lite mörkare nougat istället i hallen =D

Köket e jag nöjd med =)
Ska bara få upp mina vår/sommargardiner =)

Känns som man har projekt framför sig hela tiden....hmmm.
Hade inte varit några som helst problem om d inte hade kostat pengar haha *önskar*


Nu kallar duschen sen ska jag hålla kväll....

hej på er!





Kommentarer
Postat av: Tina

Svarta möbler e sjukt snyggt de tråkiga e dammet som syns direkt.

2010-04-12 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0