Duktiga jag

*******

Hade filmkväll igår.....
Jättemysigt.....dock syndade vi lite med både godis o en hallonkaka....men men...
ska ju ta tag i träningen i veckan så jag får ha överseende med det =P
Ska bli riktigt nice att komma igång med träningen....
Köpte ju träningskortet sista dagen dom sålde dom....
=)
Hädanefter får man betala per gång....
Så de var tur vi kom ner sista dagen dom sålde korten....blir väldigt dyrt o behöva betala per gång annars....
Men har ju tyvär varit sjuk nu ett par veckor så d har inte blivit nån träning....
Men som sagt denna veckan sätter jag igång =)
Jane o pia har ju redan börjat....
Jag har ju legat sjuk en evighet nu grrrr.


Idag har mamma o pappa ache o lady varit här o hälsat på =)
Satt ute i trädgården o snackade....


Pratade med en bekant innan idag (som jobbar på sjukhus)...
Hon blev chokad när hon såg mitt ben....
Det var ovandligt svullet tyckte hon efter såhär lång tid...
O tyckte jag skulle åka in o kolla så allt är ok...
Så nu sitter man såklart o är lite nojjig att nåt e fel...=(
Med tanke på brännmärket som vägrar läka sig så har man väl all rätt att bli lite små-nojjig?
Men ska upp till sjukhuset i halmstad nästa vecka så får be dom kolla det då...
Ska förhoppningsvis bli av med gipset helt då =)
(hoppas hoppas hoppas).


sen nu i eftermiddags så blev det en garderobsrensning.....
Så onödigt att låta en massa kläder ligga o ta plats bara för man KAN tänkas använda det nån gång....
haha vilka tankar man har haft =P
Men men nu orkade jag inte se alla överflödiga kläderna där så jag fick sorterat ut en massa som typ aldrig blivit använda....
hihi en ursäkt att ut o shoppa nya kläder med andra ord *ler*


Imorgon ska jag spendera dagen i Svalöv =)


Igår var jag en sväng i lödde o shoppade =)
Vi var först på Jysk...
Där köpte jag nya cerisa soffkuddar,
en vas med ceris  blomma i
Cerist påslakansett
Köpte även nya ljus o sånt med...cerisa såklart haha =P
Sen lunchade vi på Grafitti...
Älskar deras sallad =)


Fick letat fram mina solglasögon igår....
haha blev chokad...jag är nog en solglasögonfreak =P
Hade fler än jag trott från början....
O d värsta e....att nästan alla ser typ likadana ut =-S
galet =P


har snackat med min gumma tina med idag....


Men men nu ska jag ta tag i städningen sen blir det en dusch...
Sen får jag se vad som händer....

Trevlig kväll på er!

Grrrr sååå het ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0