Främling *asg*

*******

Brast ut i ett gapskratt idag när vi diskuterade gamla hmm gamla "misstag"? kan vi kalla det...
Skrattade så tårarna sprutade....
Den repliken glömmer jag inte i första taget....
men den var bara såååå rätt....

-men det var väl bara två gånger?
Jag: -hmm en gång för mkt....
-EN?
Jag svarar i ett ursäktande försvar: -JA!....första gången räknas aldrig hahahahah
Jag: kanske inte andra gången heller för jag var full....
-Hur full igentligen???
jag: -Tillräckligt för o hamna där jag gjorde...två ggr dessutom 
-Men jag trodde du sa att första gången inte räknades?
*skrattatack*


Var tillomed så jag började gapskratta när jag stod i duschen....
Knappt jag klarade hålla balansen i badkaret där jag stod o balanserade på ett ben o höll på o ramla omkull =P
Mitt skratt hördes ända ut i köket tydligen =P
Hörde bara en knackning på dörren o frågan...
- Du främling är det samma sak du skrattar åt fortf`?
-haha jaaa !!!


Nu ska vi hålla kväll =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0