Halsfluss

****

Då ligger man sjuk i halsfluss i skyhög feber....
som om depprissionen inte räckte för mig...?!?!
Har aldrigt haft såhär ont i halsen som jag har nu...fy fan....
Den enda som slinker ner genom strupen för tillfället är hostmedicin...inget annat får jag ner...
kan knappt svälja....=,(
Vill bara gråta så ont jag har =,(
O hungrig är jag men vågar inte äta för d gör för ont =,(
Tillomed så jag tackade nej till en redbull idag (ni som känner mig vet att d ska mkt till för jag ska tacka nej till det)

Ska ringa till doktorn imorgon....så jag får utskrivet penicilin....
Förhoppningsvis dröjer d inte så många dagar tills jag e på bättringsvägen iaf...


Därimot så har svullnaden i min fot har äntligen börjat ge med sig =D
verkligen skönt...=D

Satt vaken inatt o pratade med en jättesöt o trevlig kille på msn ;)
Vi ska träffas när jag är frisk...

 
Har hittat ett ställe inne i Malmö som jag ska börja bygga mina naglar på =)
Jannica tipsade mig om det =D
*snällt*

Mamma o pappa var här precis o gick med mina hundar en sväng *snällt*
O så lämnade dom en hel påse med filmer som jag fick låna av jannica =)
Massa komedier o massa skräck o thrillers =D
Så nu har jag o göra de dagar jag ligger sjuk =)
Dessutom låg sex and the city hela boxen i där =)
DVS ALLA AVSNITT av serien =)
Det är nåt som kallas lycka =) (iaf när man e sjuk=)
Ikväll kan jag kolla skräck ...ensam, men d gör inget...grannarna lär ändå inte höra mig när jag gallskriker haha....kommer inte mkt skrik fram ur halsen....

Mamma var helt chokad när hon såg min hals idag....
svullen som fan....

Nä nu ska jag krypa ner under täcket i soffan o se litta sex and the city =)....



Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig :)

2010-04-06 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0