Änglatofflor

*****

Idag fick jag hem min hylla....=)
Pappa kom hit o hjälpte till o bära in den sen gick han en sväng med mina hundar.
Hade köpt med sig dricka o en sallad till mig med o hundmat *snällt*


Hade tänkt fixa med beställningar o så idag, men det hanns inte med tyvär...
får ta det under morgondagen =)
Weee
Ska även skriva ut bilder osv på tatueringen jag vill göra =)=)=)
Kommer göra aj...men det e värt varenda grimas man gör hehe =)
Kommer dock hugga av benen på vargen haha =P
Vill bara ha ansiktet o kragen på han =)
Typ som den andra jag har....fast denna ser man framifrån, o kommer va mer i brunt =)
O ögonen ska va gul/bruna =)
 Har tillomed en enskild bild på hur ögonen ska se ut =)
Hehe perfektionist =P
Nej de e jag inte, men vill att denna ska se ut på ett speciellt sätt =)


Har borstat o sprayat mina tjejer här hemma idag =)
Hade behövt ta klorna på dom med men har ingen klotång här för den lyckades ja ha sönder sist....
har den andra hos mamma o pappa så jag får fixa det där en dag i veckan.


 eftermiddagen och kvällen kommer jag spendera på och damma dammsuga o skura golven.....
fattar inte vart allt damm kommer ifrån????
Ena dagen dammar man...i onödan för nästa dag e banne mig dammet där igen....
Både tv, data o fönsterkarm blir  dammiga över en natt.....helt sjukt!
O alltid finns det änglatofflor under sängen....fattar inte hur det kan bildas damm på en dag azzå....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0