Lite duktig iaf =)

***

Som ja nämde i förra inlägget så hade jag grejer att göra (som jag inte trodde jag skulle orka idag ens)
Men en klapp på axeln borde jag ha för nu har jag precis

* Diskat jättedisken
* Hängt upp Kellys priser bland alla de andra priserna vi vunnit
* Dammsugat
* Bäddat rent
* Duschat o gjort hårinpackning
o nu har jag krypit i mitt nattlinne o ska koka the, sen ska jag spendera kvällen framför några avsnitt sex and the city =)

Önskar mina kära läsare en trevlig kväll....


Priserna som kom upp idag =) o såklart en bild på min lilla stjärna med =)
      


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för den trevliga pratstunden inatt :) Kunde dock inte somna om men kom alltså tidigt till jobb hihi

2010-04-09 @ 07:22:52
Postat av: Hellis

Så lite så gumman...du vet du kan ringa till mig när du vill oavsett vad klockan är =P

Är jag inte vaken så lär jag väl vakna Haha

2010-04-09 @ 13:35:27
Postat av: Tina

Det låter jätte bra :), det räcker du messar så vaknar ja iallafall :P

2010-04-09 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0