nattliga aktiviteter

....eller närmare bestämt....Nattliga telefonsamtal är vad man har sysslat med inatt....

Pratat med min gumma Tina idag =)
Hon kommer nog hit lite senare så ska vi snacka lite o kolla film =)
Har först lite städning o en dusch framför mig....
hon skulle lägga sig o vila ett tag haha =P
Inte så konstigt med tanke på vad klockan var när jag väckte henne imorse =P
Hon bara...Va gör du vaken NU???
Haha jag bara...
-Jag har inte gått o lagt mig än =P

Som sagt...man vänder väldigt lätt på dygnet när man går hemma =P


Pappa var här en sväng innan o lämnade mina filmer till mig o gick en sväng med hundarna...
Sen åt vi middag ihopa oxå....


Nu ska jag svälja en penicilinpilla sen ska jag ta tag i dagens städning o sen hoppa in i en dusch....

Hej svej....

Gumman vi får ut o festa så fort jag e av med gipset =D




Kommentarer
Postat av: Tina

Vi får se till att fixa några nya bilder ihop, på tok för gammal e den bilden ju :P

2010-04-10 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0