På bättringsvägen

****

Mådde som sagt INTE bra igår....fy fan va jobbigt det var....(ni som står mig nära vet varför).
Haft lite känningar av det idag med...men inte alls lika jobbigt som gårdagen...den var verkligen hemsk...önskar inte ens min värsta fiende dom känningarna.....
Men skönt det är på bättringsvägen nu
 Utan att överdriva så är jag Överlycklig för det*


Idag blev jag hämtad av syrran o mamma....Kelly blev överlycklig när hon såg jenny....
Hemma hos mamma o pappa fick jag ockuperat pappas data en liten stund till o skriva ut mina papper....
Massa anteckningar att fixa =P
Men blev väldigt nöjd med resultatet =)


När jag var hos mamma o pappa så ringde Jannica med... pratade en stund med henne....
hon gav mig lite råd oxå ang mina känningar....
Så det ska jag absolut testa...


Tina o Pernilla tror inte jag kan hålla det jag sa till dom igår...
Men tjejer jag ska allt visa er att jag menar det =)
Det var inte bara tomt snack som kom från mig...

Såg en jättebra film igår
Waist deep med Tyrese gibson i huvudrollen...
Verkligen ett filmtips till er!
Efter den såg jag en som hette Turistas....
Jättespännande film, jättefin miljö, men ganska hemsk...absolut ingen skräck...men händelserna i den är riktigt hemska...
O de värsta e att sånt verkligen händer idag....brrrr.
Avslöjar inte mer ...Ni får helt enkelt se den =)

Ikväll blir det "The Holiday"
med cameron diaz, kate winslet, jude law o jack black i huvudrollerna....

Har även en massa filmer jag lånat av jannica jag ska se en dag....
Skönt o ha en massa nya filmer att spendera kvällarna med nu när jag ändå inte gör så mkt med tanke på benet o att jag varit sjuk....


Har börjat halta runt hemma nu utan kryckor o betastöd....
Aningen vingligt o ostadigt, men d går iaf frammåt =)
haha mamma trodde jag ramlade i deras trapp idag =P
När jag skulle gå ner så slängde jag ner kryckorna så dom ekade i hela trappen  o hankade mig ner med hjälp av trappräcket ist....
Funkade galant....snett som en krabba går det....men d funkar iaf =P


Tog förresten årets första fästing idag på Ache....jag verkligen avskyr fästingar!!!!
Kröp i hela mig när jag såg den...brrrrr


Go´kväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0