Sex and the City

****

Gick upp tidigt imorse o ringde läkaren direkt dom öppnade...
Kunde knappt prata i telefon =(
Men fick iaf en tid kl 14.00 idag...
Så pappa körde mig in....
Hade tur som fick rött vid varje stoppljus så jag kunde öppna dörren o kräka slem *fy fan*
Mkt riktigt vad jag misstänkte så var det halsfluss....
Läkaren blev chokad när hon såg hur svullen min hals var, så hon trodde först det var typ en sån hmm jaja vet inte vad det hette, men en knuta som behöver opereras bort =-/
Lagom skräckslagen blev ju jag....
O jag kände mig ganska liten på jorden när jag såg den här långa topsen som hon skulle göra halsprov med....
med tanke på hur igensvullen halsen var....fy fan klöktes flera ggr....tårarna rann av kräkreflexen o pappa skrattade åt mig....
Men men...jag fick iaf antibiotika 10 dagar så får vi se om det ger med sig av det....


Pratade med Pia när jag kom hem...
Blir inte ngn träning för mig nu medans jag äter penicilin....
men ser verkligen fram emot att börja så fort penicilinkuren e avklarad =D


Tar typ 3 dagar iaf så ska det inte smitta mer sen...o det är ju skönt....även fast jag har träffat mamma o pappa var dag nu o dom har inte blivit smittade....

Lyckades få i mig lite mat idag hemma hos mamma o pappa....


Har just nu en liten miniatyr-hund som klättrar mig på benen o tycker jag ska lämna datan o slänga mig i soffan med henne istället haha....

Så jag får väl stänga ner här o gå in o kolla några avsnitt sex and the city =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0