Slingor

******

Då sitter man med bara två hundar hemma ikväll igen....
Dom har just nu roffat åt sig båda mina kuddar i sängen grrr.
Tänkte ringa veterinären idag åt cindy, hon hade ont o kunde inte hoppa upp i sängen igår, men misstänker att d bara har varit en sträckning för idag har hon hoppat på som vanligt...
men men får hålla koll...


Idag var jag o köpte slingmedel till mitt hår =)
Tänkte slinga en gång till nämligen =D
O denna gången köpte jag ännu ljusare färg =)
Är sjukt nöjd med dom jag gjorde sist men vill ha den aningen ljusare ändå =)
kan dessutom va snyggt med olika slingade nyanser =)
Så jag ska bara se till o få in en tid som passar att göra det....blir nog inte förrens nästa vecka nån gång...


Har hittat cerisa kuddar till soffan som jag ska köpa hihi =P
ska se om jag hittar nån snygg tavla i cerist med =)


Idag känner jag mig duktig....
Har dammsugat o skurat golven...
Sen dessutom städat hela badrummet med....
*klapp på axeln* =)


Nu sitter jag o har precis duschat....

Nu ska jag hålla kväll

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0