Sovit gott

*****

Gissa om jag har sovit gott inatt =P
Inte vaknat en enda gång =D

Mamma kom hit imorse o tog en sväng med hundarna...medans jag låg kvar i sängen haha :P

Har börjat känna mig bättre nu av penicilinen =)
SKÖNT!!!


O nu när man e på bättringsvägen så har man inga dumma ursäkter för den här jättedisken som väntar troget på mig där borta i vasken =-/
Hmmm önskar man bara kunde säga..troll borta eller nåt....men nej...här får man allt ta tjuren i hornen själv....

Måste verkligen dammsuga o skura golven med idag....
O har fortf inte hunnit hänga upp kellys senaste priser på väggen....
man har fan inte orkat göra NÅT nu när man har legat sjuk...hmmm
Skärpning nu Pedersen!!!!


 pappa har införskaffat skällhalsband till hundarna där hemma....
Sånt med sånt ljud.....
d stod att de tar ett par dagar innan hundarna verkligen kopplar att det är för dom skäller som ljudet kommer....men men vi får se....funkar det så skaffar jag ett här hemma med =P
Funderar iofs på sånna med spray i...får se vilka som funkar bäst....Jag vet iaf att dom med spray i funkar....


Nä nu ska jag ta min penicilin o sen ska jag diska...

hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0