Twilight och New moon

****

Kände mig bättre igår...
Men idag har det fan varit samma skit igen...
HATAR DETTA!!!!
*******

Men men orkar inte tänka på tråkigheter nu så nog skrivit om det.....
****


Har spenderat dagen hemma hos mamma o pappa idag....
Lady sov där inatt o fick stanna inatt igen....

Har varit o handlat o lite så idag....
Träffade på Emelie på Ica =)
Superkul o träffa henne =)
Vi bestämde vi ska träffas en dag =)

***

Igår kollade jag på Twilight....
O ikväll såg jag uppföljaren New moon.
Det är lätt bland dom bästa filmer jag sett....
ruskigt bra är dom....
Ska komma en tredje på bio nu som jag bara MÅSTE gå o se =)
Har ju lånat dessa jag har hemma av jannica =)
Men jag bara MÅSTE köpa dom själv med *ler*
****

Nä nu ska jag ta lite dricka o sen lägga mig en stund på soffan igen....
Tror banne mig jag har åkt på feber med till råga på allt *blä*


go´kväll










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0