Uppe med tuppen

******


Brrrrr sitter o fryser o vill bara krypa ner under täcket en timme till =)
La mig inte förrens kl 2 inatt....
Ok ganska tidigt när det gäller mig...men ändå segt att gå upp igen halv 8 när man e van att sova lääänge =)


Sitter o väntar på att vaktmästaren ska komma hit o fixa med nåt filter.

Senare idag ska jag iväg o träna tänkte jag....
Ska höra med Jane hur vi ska göra.
 har inga pengar på mobilen så jag hoppas hon kommer in på MSN.


Senare ikväll tänkte jag kolla upp tatueringstudier....
Nån som känner till ngn bra häromkring???
Åratal sen jag tatuerade mig nu så jag vet inte vilka som har stängt igen o vilka nya som finns....
GE MIG GÄRNA TIPS!!!!


E så jäkla skönt nu när jag har sorterat ut min garderob =)
Behövde verkligen göra en rensning.....
En massa kläder som bara legat o tagit upp en massa onödig plats....
Hihi får ut o shoppa nytt nu ju =P
....eller ja när man får pengar över till det.....
Känns som alla ens pengar bara går till hyra el o hundförsäkringar nu för tiden....man hinner inte ens få dom i handen förrens dom e pooof... borta...
Ibland önskar jag då verkligen att jag var miljonär....
Eller ibland?...ALLTID rättare sagt =D


Hade velat bygga mina naglar med men det är en lyx man inte ens unnar sig nu för tiden....=(


Nä nu ska jag koka en kopp the o känna mig stolt över att jag e uppe o hoppar så här tidigt för en gångs skull....
Man känner ju sig nästan som människa igen =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0