Förföljd av otur

****


Nu har Fröken Pedersen tagit sitt förnuft till fånga.....
Tina o pernilla skrattade o trodde såklart inte på mig....
MEN ni ska få se töser att jag kan hålla det....

****

Gissa om jag har haft ett helvete både igår o idag.....
Jag skulle vatt iväg o handlat o allt idag...
Men kom bara ut till bilen sen fick jag bege mig hem igen....
Mamma var så snäll o handlade till mig o kom o lämna varorna här...
Tog även min hundar en runda...
Tyckte synd om mig....Hon insåg vilket helvete jag hade/har antar jag....
Räckte det lixom inte med depprission, benet o halsflussen???
Detta e fan de värsta jag varit med om....
När ska jag få må bra igen?????

****

Fick såklart ringa till Pia o meddela att jag inte följer med o tränar denna veckan heller.....
=(

****

fick även meddela en kompis att vi troligen inte kan träffas i helgen....
Men skulle höra av mig imorgon o se hur jag mådde...
Känner mig som en riktig häxa som avbokar gång på gång....
Första gången avbokade jag för maginfluensan
Sen för min depression
o nu för detta....
Kan man ha mer otur?
Fattas bara att man kommer upp till sjukan med benet såret fortf inte har läkt sig....

*****

har dessutom slått i mitt friska ben så jag har världens blåmärke...*aj*

*****

Jo sen hade såklart min rebull gått sönder i påsen så alla varorna var täckte av redbull....
Katastrof =P

****


Nu ikväll har jag suttit o fixat lite med valpråd att skicka med nästa kull.....
****

Ikväll ska jag försöka få tankarna på annat än min lilla åkomma jag har för tillfället genom att kolla på en Actionfilm
"Waist Deep" med Tyrese Gibson i huvudrollen....
Har halvkollat på den o den verkar rätt bra....

****

Nä nu blir d dammsugning sen dusch....


Go´kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0