Då väntar man.....


...hylla....=)
Kollade på den idag så d blir nog att jag köper den imorgon...

Kom inte i säng förrens sent inatt/imorse....*ler*
Så när kl ringde kl 9 imorse var jag INTE människa...=P
Hade ute hundarna sen la jag mig igen =P
Mamma ringde igen vid 11 tiden så då var d bara att asa ändan ur sängen....

En timme senare hämtade dom mig här hemma...
Pappa tog hundarna o gick hem till dom o lämnade
jag o mamma tog bilen....

ner om i byn o tog ut pengar sen hem o hämtade pappa o tarzan sen körde vi till svalöv....
Blev grillning o sånt mysigt,...
Kollade lite foton sen bröllopet o deras stuga....
grrr för fotot på mig ni hade hjärtat in ....inte snällt...

Duktiga jag erbjöd mig att fixa salladen....
jo visst.....tanken var ju god....
Men slutade självklart med att kniven satt i fingret på mig när jag skar gurkan.....
Slutade fan aldrig bloa....
Jenny försvann som en blixt ut från köket...kritvit i huvet o höll på o svimma sa hon haha....
Självklart ut o ropa o ha sig Helena har skurit sig!
Tror hela svalöv hörde det haha...


Satt igår o kollade upp litta saker hihi =P
Har iaf hittat en del jag ska beställa på nätet =)
Ska fixa det hos pappa imorgon =)
Sen har jag även bestämt mig för ännu en tatuering =)
Ska göra en varg till weeee längtar =)
Fast denna kommer bli ännu större =)


satt o tittade på ett program igårkväll/inatt om misslyckade skönhetsoperationer....
hemskt...
Visst jag har väl en del saker jag inte är nöjd med på mig själv....men hade nog inte vågat operera om jag ska va ärlig....
Om jag nånsin ska skönhetsoperera mig så e d ärren på benet från operationerna som ska väck....
Finns bara en person jag tänker på när jag ser på mitt jäkla ben...suck...
samma kväll man fick veta sanningen går man o bryter benet....
Minns det som igår....
Hade suttit o pratat med ullis på breeze....
Bestämmer mig för o gå o beställa i baren...vänder mig om till ullis o säger  -Du killar är svin...vänder mig om o ska fortsätta gå....pang där var en trappa....
Tror d var ödet det där haha....
Dom orden har aldrig nämnts från mig sen dess...


Go´kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0