Valborg

*****

Aldrig ngn kul dag på valborg.....Tänker alltid på min riezen snauzer Tora jag hade som vi fick avliva på valborg -96 =,(
Lilla gumman....
R.I.P

*****

Kvällen blir lugn....
Tina kommer hit lite senare
vi ska grilla o kolla film o snacka lite skit...
Blir inget festande för vår del ikväll...
Orkar banne mig inte ligga bakfull imorgon.
Kan ni fatta att jag inte har druckit en droppe sen jag var ute med Pernilla i februari???
Det ni ;P
Vet inte om det är åldern eller vad det är som gör att jag inte pallar ligga bakfull dagen efter längre =P


Sitter just nu o pratar med Pernilla på MSN =)
Hon kommer hem till Sverige igen om 3 dagar =D
har ju varit i Thailand i 5 veckor nu...
Lyx =)

Nej nu ska jag se om jag kan plocka undan lite här hemma sen blir det en  dusch....
Sen kommer tina vid 6-7 tiden...

Trevlig valborg på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0