Wild child

******

Tina kom aldrig upp igår...hon var helt slut stackarn....inte så konstigt med tanke på vilken tid jag väckte henne =P
Hon skulle gå o vila en stund innan hon kom hit...
sen orkade hon inte haha =P
jag vet hur det är när man säger man ska vila en timme först...
Blir alltid att man ligger kvar haha =P

Medans jag stod i duschen knackade det på dörren.....
Det var en av mina grannar som sa att hon gärna ställer upp o går med mina hundar åt mig nu när jag inte kan gå så bra själv....Jättesnällt


Senare på kvällen kom min kära kusin Jane upp =)
Vi snackade en massa =P
Sen kollade vi på Wild child...vilket enligt mig e en riktigt hemsk film....som dessutom bygger på en sann händelse....

Efter den fastnade vi framför en film på tv:n....
Som vi skrattade...
björnar o älvor o allt...haha


Efter den sista filmen gick Jane hem....
Då var väl klockan typ 2....
Men JAG var megapigg =)
Så jag satte igång Baksmällan o låg o skrattade fra till klockan var typ 5 imorse =P
Den filmen är bara så jäkla rolig....jag skrattar så jag gråter...den e så klockren azzå...

Men men efter filmen hoppade jag i säng....
Sen vid halv 10 imorse kom min granne o gick med mina dogs åt mig....snällt.
Hon skulle ta en sväng med dom imorgon igen....
Så slipper mina föräldrar åka hit o ta dom hela tiden åt mig....

Senare kommer min kära mamma hit ....
Hon skulle handla till mig o gå en sväng med hundarna....

Jag e så sjukt glad att jag har släkt o vänner som ställer upp o hjälper mig med mina hundar nu när jag inte själv kan....
Det betyder oerhört mkt...
*TACK*


Har suttit o kollat lite efter ännu fler utställningar som vi kan ställa Kelly på =P
Eller rättare sagt...som Jenny kan ställa henne på...
Hon bara...jag vill ställa mer =)
Så man får ju anmäla till så många som möjligt =P
Hon bad ju även om att hjälpa Ladys uppfödare på våra gemensamma utställningar detta året...
hehe känns nästan som syrran gillar utställningar mer än mig =P
Men men...hon kan ställa ut o fixa meriterna så föder jag upp =P
Fast ja vill ju själv oxå ställa på några =P
Haha så man kan väl säga att jag har fixat mig en handler =P
Kanon =) haha


Hej på er


Kommentarer
Postat av: Jane

Helena klockan var typ kvart i 3 när jag kom hem igår :P

2010-04-10 @ 20:04:13
Postat av: Helena

hahaha okok =P

KVART I TRE =P

jag har sett fel på en timme då hahahaha

2010-04-10 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0